אינסטגרם, פינטרסט, טמבלר – כולם משתמשים בויזואלים כדי להעביר מסרים. למה? מה יש בהעברת מסרים באופן ויזואלי שהוא כל כך עוצמתי וגורם לאנשים להמשיך ולצרוך מהם עוד ועוד? ואם כולם משתמשים בהם כדי להשפיע עלינו אז לא כדאי שגם אנחנו נלמד ונדע כיצד להשפיע על אחרים? 

 

על מה ההרצאה?

בהרצאה מרתקת ורלוונטית נתחיל בלהסביר את חשיבות השימוש במסרים ויזואלים, נבין מדוע דווקא היום יותר מתמיד הנושא חשוב וכמובן נבין כיצד עושים זאת. כל אלו ילוו בעשרות דוגמאות מעולם המחקר והעסקים שידגימו, יסבירו ובעיקר יראו לכם מדוע עליכם להתחיל לדבר וויזואלית. 

מה תלמדו בהרצאה?

בחלק הראשון של ההרצאה תבינו מדוע חשוב להעביר מסרים בצורה ויזואלית וכיצד יש לבנות אותם כך שתהיה להם השפעה מקסימלית. נתחיל בלהבין מה זה בכלל מסר ויזואלי? Status

תגלו מדוע לאתרים שמשתמשים במסרים ויזואליים יש כל כך הרבה משתמשים? נראה מי השתמש בכלי המדהים הזה וכמה הוא תרם לחדשנות

Status

תבינו כיצד עסקים מטמיעים חשיבה וויזואלית בעשייה שלהם ובאיזה דרך היא מייצרת ערך.
תלמדו כיצד מסר ויזואלי מייצר משמעות ובונה רגש.
תכירו את המושג חשיבה עיצובית ותלמדו כיצד ניתן לפתור כל בעיה בעזרת מספר שאלות בלבד.
תלמדו מושגים חדשים מעולם העיצוב, כמו זה לדוגמה:

Status

תבינו מדוע עיצוב הוא מילה ודימוי ולא רק תמונה.התשובה בהרצאה עצמה כמובן.

Status

בחלק השני של ההרצאה, לאחר שהבנו את ההגיון והרגש, נתרכז בכלים פרקטיים שכל אחד יוכל ליישם כבר למחרת בבוקר, או לפחות ליישם בעבודה.למעשה תלמדו כיצד להפוך להיות מעצבים שנה א’. 

מדוע חשוב ללמוד שפה וויזואלית ואיך זה קשור לשינוי תפיסה?

שינוי מתחיל בתפיסה. תפיסה של מציאות, תפיסה של פתרון, תפיסה שלכל בעיה יש מספר דרכים לפתור אותה – זו המהות של חשיבה עיצובית. מרגע שניכנסנו לכיתה א׳ ילד שידע לקרוא נחשב חכם. ילד שידע להביע עצמו בציור – נחשב יצירתי אך לא חכם. תפיסה זו היא תפיסה מוטעית שלצערי גרמה להרבה ילדים להניח לשפה שלמה, שהשתמשו בה בצורה כה טבעית, להפסיק לשרבט ולצייר. פיקאסו בעצמו אמר כי לקח לו שלוש שנים ללמוד לצייר כמו רמבראנט וחיים שלמים לחזור ולצייר כילד. אין דרך אחת להביע מסרים. בעולם הויזואלי בו אנו חיים צריך להשתמש בכל הכלים העומדים לרשותנו להעביר את המסר שחשוב לנו להעביר. אני רוצה להאמין שכולנו, נוכל להביע עצמנו טוב יותר אם נבין ונחזור להשתמש במסרים ויזואלים.

למי מתאימה ההרצאה?

ההרצאה מתאימה לכל אחד, מומלץ מגיל תיכון ומעלה, המעוניין להבין כיצד להעביר מסרים בצורה ויזואלית ומרתקת. העברתי את ההרצאה לקהל אנשי שיווק, אנשי נדל״ן, משקיעים וגם לבני נוער תיכוניסטים. אני בדרך כלל מעדיפה להקדים הפעלה קטנה, המדגימה בצורת חוויתית של משחק מה משמעות המסרים בעולם כיום, ומה קורה כשאנו מנסים להעביר מסר משלנו.

מה אומרים על ההרצאה?

״כולם יצאו פה מרוצים ולא מפסיקים לדבר על ההרצאה ועל דברים שהצגת״
יעל גרובר, סלקום

איך מזמינים הרצאה?

פשוט מאד. מרימים טלפון ומתקשרים 052-4537404. אפשר גם לשלוח לי מייל ל: minap@migdala.com, נשוחח על מנת שנבין בדיוק היכן מי הקהל, מה חשוב לו וכמובן היכן תתקיים ההרצאה, לבסוף נפתח יומן ונקבע תאריך. 

אורך ההרצאה: 40 דקות. קיימת אופציה להרצאה והפעלה חוויתית, מקדימה המדגימה את בעייתיות נושא המסרים בעולם המודרני. אורך ההפעלה רבע שעה (בנוסף להרצאה). בסוף ההרצאה יוותר זמן לשאלות ותשובות.

מחכה לטלפון ממכם. 
מינה

עוד בנושא